Google Partner Premium czyli jak łatwo znaleźć specjalistę od marketingu online

Trzy lata temu firma Google uruchomiła program Google Partners. Dzięki niemu firmy mogły łatwo znaleźć agencje i specjalistów z branży internetowej. Uzyskany przez członków status Google Partnera, potwierdzał aktualną wiedzę firmy na temat najnowszych produktów oraz zadowolenia klientów ze współpracy.

W odpowiedzi na liczne pomysły i opinie Partnerów, Google wypuściło specjalizację agencji, co umożliwia firmom lepsze zaprezentowanie wiedzy i doświadczenia.

Taka zmiana ma pomóc lepiej wyszukać agencje, których specjalistyczna wiedza trafia w indywidualne wymagania klientów.

Partnerzy mogę specjalizować się w pięciu obszarach:
• reklama w sieci wyszukiwania
• reklama mobilna
• reklama wideo
• reklama w sieci reklamowej
• reklama w Zakupach Google

Gdy przynajmniej jedna osoba w firmie uzyska certyfikat w danej dziedzinie, agencja ze statusem Partnera otrzyma specjalizację.
Google dodatkowo wprowadza nowy status Partner Google Premium. Nowy status ma na celu wyróżnić Partnerów, którzy dzięki posiadaniu szerokiego portfolio prowadzonych kampanii reklamowych Google gwarantują pozyskanym klientom świetne wyniki. Partnerzy Google Premium otrzymają dodatkowe wsparcie od Google, ale tym samym muszą spełniać wyższe wymagania certyfikacyjne.

Autor wpisu: | 2017-08-24T12:01:41+01:00 Sierpień 1st, 2016|Nowości w Google, Wszystkie|

Autor wpisu:

Monika Zielińska
Marketing Manager, specjalizuje się w koordynacji działań promujących marki w sieci, mi.in. poprzez content marketing, SEO oraz kampanie sponsorowane.